24 Ağustos 2008 Pazar

Muro Filmi Hakkındaki Yorumum + 0 Bir Muro Filmi Resmi

Kurtlar Vadisi Pusu 'nun Fenomen Lideri Muro ve Devrimci Arkadaşları Çeto ve Yıldırımdan Bir Resim Yayınlanmış ve bende Resmi Siteden Hemen Aşırdım imzamıda bastım millet kopyasını almasın diye gerçekten Vadi ekibi çok iyi çalışıyor tam bir şirket gerçekten topu topuna şurda 4 ay sonra Muro Filmi
sinemada yayınlanıcak sinema çekmekte gerçekten zor iş cep telefonu ile video çekmeye benzemiyor gerçekten PanaFilm ekibine ve Şaşmaz Ekibine sonsuz teşekkürlerimi borç bilirim.

Hey gidi muro hey eskiden Teröristti sonra devrimci oldu ondan sonrada içinden insan sevgisi çıktı belkide devlete çalışır duruma geldi helal olsun gerçekten hem Dağdaki teröristlere örnek oldu insan olma yolunda hemde insan sevgisi kazanması ile gönüllerimize taht kurdu.

Bazı arkadaşlarım artık Kurtlar Vadisi Pusu 'yu muro yüzünden izlemediklerini söylerler neden dediğimde ise ilginç bir cevap alırım.Nedeni ise şuymuş ''Teröristi iyi gibi gösteriyorlar''.

Aslında haksızda sayılmazlar teröristi iy igiibi gösteriyorlar ama o terörist iyi bir insan olma yolunda ise devletine milletine bağlılığa doğru gidiyorsa Mevlananın dediği gibi ne olursan ol yine gel.

Bizim Devletimiz Okadar büyük bir devlet ki kendine el uzatan kim olursa olsun yardım isteyen kim olursa olsun elini açan bir Devlettir.Her zamanda Allahımın Devletime milletime zeval vermemesi için dua ederim. Ama yukarıda dedim ya Devletimizden kim yardım isterse yardım elini uzatır diye.Bizim devletimizin tek kusuru kendi milletine el uzatmaz bizim devletimizin kusurada budur.Neyse artık hatasız Devlet Olmaz.Allah aç bıraksın ama Devletimize milletimize zeval vermesin bütünlüğümüzü dinimizi korusun.

Ulan Muro senden girdik devlete girdik devletten girdik dinden çıktık ne Adammışsın:D

0 yorum:

Sinema

Copyright © 2008 Muro Filmi All Rights Reserved

KurtlarVadisi-Muro Site By CesurTurk